Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg få penge retur for en vare købt i Din Isenkræmmer?

Både ja og nej.

Er varen købt hos os i Din Isenkræmmer Køge indenfor 30 dage, er den i ubrudt embalage, og har du originalbon med, så kan du få dine penge retur.

Er varen derimod købt i en af de andre Din Isenkræmmer butikker, kan vi bytte til anden vare, eller udstede tilgodebevis.


Kan jeg få penge retur for et gavekort?

Vi giver desværre ikke penge retur for et gavekort, men kan du ikke finde en vare for det fulde beløb, udsteder vi et tilgodebevis på restbeløb.

Tilgodebeviser kan bruges i alle butikker i kæden, på samme fod som gavekort.
 

Jeg har fået en vare i gave, men har ikke bon. Hvad gør jeg nu?

Har du ikke bon kan vi ikke give penge retur, men bytter med et smil til en anden vare, eller til et tilgodebevis.

Dog anbefaler vi altid at give bon med, selv ved gaver, da denne gælder som reklamationsbevis
 

Hvor lang er jeres bytteperiode?

Vi bytter en vare indenfor 30 dage, til enten en anden vare eller tilgodebevis, så længe varen er i ubrudt embalage.

I juleperioden kan vores bytteperiode være udvidet, dette vil du kunne se nærmere om ved skiltning i butikken.
 

Kan jeg reklamere hos jer over en defekt vare købt i en anden butik?

Er varen købt i en anden Din Isenkræmmer, kan du indlevere reklamationer hos os. Dog skal der altid medfølge originalbon.
 

Hvilke informationer skal i bruge ved en reklamation?

Når du afleverer en vare til reklamation hos os, skal du altid huske original bon, da vi skal bruge et kopi af denne til firmaerne der håndterer vores reklamationer.